2016. szeptember 4., vasárnap

                                  2.rész


Ahogy beértem meghallottam anyu hangját ahogy kiabál hogy itt vagyok angyalom. Mire végre valahára készen lettem felrohantam a szobámba és beugrottam az ágyamba. Elővettem a kis cetlit és egy ideig nézegettem aztán bepötyögtem a telefonba a számát. Első csörgésre felvette.
-Igen? Itt Harry Styles beszél.- az a bársonyos hangja. Igen az ki fog készíteni.
-Szia Harry itt Lizzy-szóltam bele a telefonba. -Annak nagyon örülök. Mikor érsz rá találkozni?-kérdezi Harry. Úristen elhiv randizni.
-Holnap suli után?- 
-Nekem megfelel. Már nagyon várom. Jó éjszakát szépségem.-mondja és azt hittem hogy ott egy helyben meghalok. 
-Neked is Harry- mondtam küszködve és le rakta a telefont. Istenem már alig várom. Leöltöztem befeküdtem az ágyba és már aludtam is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése